Interleuven en de gemeente Tervuren stellen vanaf 14 november de kandidaatstelling open.

Tijdens de infosessie van 13 november werd het inrichtings-, uitgifte- en beheerplan en bijhorende verkoopsvoorwaarden en stedenbouwkundige voorschriften toegelicht aan geïnteresseerde bedrijven en Tervuurse ondernemers. U kan alle informatie die werd gepresenteerd hier downloaden.

Op de pagina ‘Kandidaat-ondernemer’ vindt u zowel de verkoopsvoorwaarden, stedenbouwkundige voorschriften alsook het volledige inrichtings-, uitgifte- en beheerplan terug. Het kandidaatstellingsproces en de bijhorende selectieprocedure wordt hier ook toegelicht. U kan zich kandidaat stellen tot en met 11 december 2019.

Na 11 december evalueren Interleuven en de gemeente Tervuren samen de kandidaturen. Er wordt nagekeken of alle kandidaturen volledig zijn. Daarna wordt een eerste afweging gemaakt rekening houdend met de selectiecriteria uit het inrichtings-, uitgifte- en beheerplan. In het eerste kwartaal van 2020 worden de bedrijven op de hoogte gebracht of ze weerhouden zijn voor de volgende ronde. In de volgende fase, waarvoor 6 maanden worden voorzien, wordt de ruimtevraag van de weerhouden kandidaten verder gedefinieerd. Door het puzzelen met deze ruimtebehoeftes komen we aan het einde van deze fase tot een volledig inrichtingsplan voor fase 1 van de uitgifte van het bedrijventerrein.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *